Четверг, 18.04.2024, 04:36
 
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS

[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форума: kievscenery  
Форум » Основной форум » KIEVSCENERY » Какой у вас меш для Украины в Fs2004? (Опрос игроков)
Какой у вас меш для Украины в Fs2004?
eugeniusДата: Вторник, 17.03.2009, 01:53 | Сообщение # 1
3D-дизайнер зданий Киева
Группа: Администраторы
Сообщений: 38
Репутация: 2
Статус: Offline
Мы хотим знать какой меш используют люди для игры.

Когда вернется sharshatkin у сценария будет свой меш для Киева, но может кто то не хочет использовать тот меш который мы сделаем, так что для этого мы хотим знать какой у вас меш.

Это очень важно для вокзальной площади, т.к. рельсы очень зависят от меша, и нужно делать специальный файл чтобы подогнать ту часть меша где рельсы. Это также важно и для других частей сценария.

Так что смело говорите что за у вас меш?

Это очень важно, если у вас default меш скажите default, но нам нужен какой то ответ.

Я не могу закончить вокзалы пока не определю что делать с рельсами.


Первым делом, первым делом самолеты, а уж все остальное потом.

Привет из далекой Америки!!!

Жить можно где хочешь, но родина всегда одна!!! Київ наш Київ

Сообщение отредактировал eugenius - Вторник, 17.03.2009, 07:01
 
BasssДата: Среда, 18.03.2009, 15:22 | Сообщение # 2
Специалист по автогену
Группа: Модераторы
Сообщений: 34
Репутация: 1
Статус: Offline
FS Global 2008, 12 Гб покриття всіх континетів, точнішого нема нажаль. Або в магазині або на торрентах можнай знайти його..
 
sharshДата: Пятница, 20.03.2009, 12:23 | Сообщение # 3
Специалист по ландшафтам
Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Репутация: 2
Статус: Offline
Добрий день. Нарешті я тут.
Хлопці, рельеф зробити більш точнішим ніж srtm3 можна. Я ж давав матеріали для цього. навіть я можу виправити, але не так досконало, як житель Киева. В загальному, що треба зробити.
1. Усі мілкі балки та яри.
2. насипи під дорогами, виправити рельеф під дорогами, зробити з'їзди з мостів.
3. Виправити рельеф під будинками, під великими площадками.
4. Виправити берегові лінії річок і водоймищ. Водоймище має бути від берега до берега плоским.
В загальному ж рельеф досить точний, не вистачає лише цих мілких деталей.
Тими засобами, що я дав, можна зробити що хочеш, хоч вулкан Попокатепетль на лівому березі на околиці Києва.
Хочу додати, що в мене саспланет перестав читати дані з гугля. Я думаю, може він з'їхав на інший адрес. Було б добре дати мані нову адресу гугля, щоб я доробив бузову.
На сам кінець. рельеф однозначно буде.
Зараз я виправляю рельеф у Львові, добре що на яхо є добра осіння растрова карта Львова.


sharsh

Сообщение отредактировал sharsh - Пятница, 20.03.2009, 12:55
 
kievsceneryДата: Пятница, 20.03.2009, 16:28 | Сообщение # 4
3D-дизайнер зданий Киева
Группа: Администраторы
Сообщений: 72
Репутация: 5
Статус: Offline
Доброго дня, sharsh! (я не помиляюся, це sharshatkin з форуму авсіма?)
Дякую, що не залишилися байдужими до Києва і продовжуєте з нами співпрацювати, це дуже приємно!!!
Від себе тільки додам - коли зроблю всі мости через дніпро, то дам Вам на тестування і по можливості, підженіть, будь ласка, під них рельєф... Я маю на увазі, з'ізди з мостів, насипи на річці..
Дуже Вам дякую!!!




 
sharshДата: Пятница, 20.03.2009, 17:46 | Сообщение # 5
Специалист по ландшафтам
Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Репутация: 2
Статус: Offline
Так, звичайно, це я.
Я так розумію, що з рельефом на ти тільки я. Добре, спробую зробити, тим більше, що розмір ділянки не такий вже й великий.
Добре було би зробити мости усіх розвязок. Вирівняти рельеф під дорогою в Скульпторі надзвичайно просто, мнені тільки треба знати, в якій розвязці яка дорога йде зверху і яка висота її.
Як тільки якусь ділянку виправлю, зразу дам на тестування. Необхідно буде нешвидко, на малій висоті облетіти і записувати зауваження. Почну, мабуть, з самого Києва, власне з правого берега. Він такий зараз негарний, згладжений. Яка хоч висота набережної над рівнем річки?
Я викладу зображення рельефу Високого замку у Львові до і після редакції, щоб можна було зрозуміти, для чого це потрібно.


sharsh
 
eugeniusДата: Пятница, 20.03.2009, 18:16 | Сообщение # 6
3D-дизайнер зданий Киева
Группа: Администраторы
Сообщений: 38
Репутация: 2
Статус: Offline
Хлопці не складно було говорит на русском на авсіме цілий рік? Через мене (одного з головних розробок проекту) говорите по русски. Не я не москаль, але виїхав з Києва як раз коли у мене почалися уроки української мови в школі.

Я вот это на русском написал и перевел переводчиком. Говорите по русски. Не смертельно это. wink


Первым делом, первым делом самолеты, а уж все остальное потом.

Привет из далекой Америки!!!

Жить можно где хочешь, но родина всегда одна!!! Київ наш Київ

Сообщение отредактировал eugenius - Пятница, 20.03.2009, 18:23
 
sharshДата: Пятница, 20.03.2009, 18:57 | Сообщение # 7
Специалист по ландшафтам
Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Репутация: 2
Статус: Offline
Забыл о тебе, извини, буду по-руски.

sharsh
 
BasssДата: Суббота, 21.03.2009, 23:38 | Сообщение # 8
Специалист по автогену
Группа: Модераторы
Сообщений: 34
Репутация: 1
Статус: Offline
Саш, кинь ссилкою в мене на утілітку по редагуванню рельєфу. Дякую
 
sharshДата: Понедельник, 23.03.2009, 11:13 | Сообщение # 9
Специалист по ландшафтам
Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Репутация: 2
Статус: Offline
Привіт, Іван. Я тобі скину всю програму, до неї кряк. Вона проста до неймовірності і тому дуже хороша. Можу додати те, що вже зробив по Киеву. Мені тільки адрес свій скажи. Можу показати, найкраще по Карпатах, як змінюється від редакції Чорногірський хребет.

sharsh
 
eugeniusДата: Понедельник, 23.03.2009, 17:05 | Сообщение # 10
3D-дизайнер зданий Киева
Группа: Администраторы
Сообщений: 38
Репутация: 2
Статус: Offline
sharsh, ты видел вот этот меш?

сайт

И вот как Киев с ним смотреться.

Мне он лично нравиться. Хотелось бы попробовать твой меш, чем он лучше и чем более точный. Когда дашь на пробу? Насколько он готов?


Первым делом, первым делом самолеты, а уж все остальное потом.

Привет из далекой Америки!!!

Жить можно где хочешь, но родина всегда одна!!! Київ наш Київ

Сообщение отредактировал eugenius - Понедельник, 23.03.2009, 17:06
 
kievsceneryДата: Понедельник, 23.03.2009, 17:10 | Сообщение # 11
3D-дизайнер зданий Киева
Группа: Администраторы
Сообщений: 72
Репутация: 5
Статус: Offline
Саш, і можеш, будь ласка, мені скинути? Просто дуже потрібно!!!
Скільки програмок не використовував - не допомагало..... (((( sad
А мені дуже хотілося, ще в тому році, зробити маленьку частинку рельєфу, недалеко від Сімферополя. Там в нас у минулому році проходила геологічна практика по Університету. Друзям обіцяв показати. Як кажуть, "на пам'ять" про 2-й курс навчання.... Так що, буду дуже вдячний!!!!!!! flower
Моя ел. скринька: lionia_tkachov@bigmir.net

Щиро дякую!!! smile
Удачі!




 
BasssДата: Понедельник, 23.03.2009, 19:11 | Сообщение # 12
Специалист по автогену
Группа: Модераторы
Сообщений: 34
Репутация: 1
Статус: Offline
Саш, bass4ua@yahoo.com

Карпати класс! Але спершу хочу рідне місто доробить..

В Закарпатті у юності жив в Ужгороді, Мукачево, Чоп, Усть Чорна..

 
sharshДата: Вторник, 24.03.2009, 12:10 | Сообщение # 13
Специалист по ландшафтам
Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Репутация: 2
Статус: Offline
Для всіх. з допомогою Earth Sculptorа буквально безпосередньо редактується рельеф. де хочеш піднімаеш, опускаєш чи згладжуеш вибраним інструментом. Точно як в Фотошопі, тільки в об'ємній проекції. Звичайно, увесь рельеф правити не треба, але деякі деталі треба додати. Трошки пізніше покажу, як змінився пейзаж в районі виходу Хрещатика на набережну.
Для всех. С помощью Earth Sculptorа напрямую редактируется рельеф. Где хочешь, там поднимаешь, опускаешь или сглаживаешь выбранным инструментом. Совершенно як в Фотошопе, только в объемной проекции. Конечно, весь рельеф править не надо, но не помешалет добавить некоторые детали. Немного попозже покажу, как изменился пейзаж в районе выхода Крещатика на набережную.

Добавлено (24.03.2009, 12:10)
---------------------------------------------
Прмерно так выглядят Карпаты после и до редакции.


А это Киев. Вот и появилась набережная. Сетку наложил для лучшей визуализации.


sharsh

Сообщение отредактировал sharsh - Вторник, 24.03.2009, 12:11
 
kievsceneryДата: Вторник, 24.03.2009, 18:26 | Сообщение # 14
3D-дизайнер зданий Киева
Группа: Администраторы
Сообщений: 72
Репутация: 5
Статус: Offline
blink Последний скрин ваще класс!!!
Супер! thumb
Саш, у меня вопрос: а как это дело экспортировать в Сим?
Или там уже есть готовый модуль для создания БГЛ?.....

Спасибо! smile




 
sharshДата: Вторник, 24.03.2009, 20:09 | Сообщение # 15
Специалист по ландшафтам
Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Репутация: 2
Статус: Offline
Суть експорту дуже проста. В earth sculptorі за рельеф відповідає звичайний 16-ти бітний файл з розширенням png, але це не важливо, міг бути і raw чи вмр. При редакції рельефу змінюється саме цей файл.
Тепер що таке файли рельефу .hgt чи інші, що використовуються при створенні рельефних матриць симулятора? Це тіж самі 16-ти бітні матриці, зі старшим першим чи другим байтами, це вказуєтся в інформаційному файлі. Рельеф для симулятора можна створювати безпосередньо з малюнка з розширенням raw, який не має ніякого заголовку.
Практично все описано в інструкції, що я надіслав. Я, правда використовую дещо складніше перетворення. У мене найменша сходинка не 1м, а в чотири рази менше, 0.25м. Це набагато якісніше передає рельеф. Можна було б ще точніше, але це вже надлишки, при цій сходинці задаються висоти від 8191.75 до -8191.75м.

Суть экспорта очень простая. В earth sculptorе за рельеф отвечает обычный 16-ти битный файл с расширением png, формат не важен, мог быть raw или вмр. При редактировании рельефа изменяется именно этот файл.
Теперь что такое файлы рельефа .hgt или другие, которые используют для создания рельефных матриц симулятора. Это те-же самые 16-ти битные матрицы, со старшим вторым или первым байтом, это указывается в информационном файле. Рельеф для симулятора можно создать с обычного рисунка raw, котрый не имет заголовка.
Практически все описано в инструкции, которую я выслал. Правда, я использую несколько усложненное преобразование, где минимальная ступенька составляет не 1м, а 0.25м. Это намного качественнее передает рельеф.


sharsh
 
Форум » Основной форум » KIEVSCENERY » Какой у вас меш для Украины в Fs2004? (Опрос игроков)
  • Страница 1 из 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Поиск: